Forum Forum właścicieli apartamentów przy Hryniewieckiego 7 Strona Główna Forum właścicieli apartamentów przy Hryniewieckiego 7
Forum Właścicieli Apartamentów przy Hryniewieckiego 7
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

wynajem naszych apartamentów

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum właścicieli apartamentów przy Hryniewieckiego 7 Strona Główna -> Ogólne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Marzena
Gość






PostWysłany: Wto 18:23, 21 Lis 2006    Temat postu: wynajem naszych apartamentów

Jestem na forum po raz pierwszy i postanowiłam napisać do Państwa z całkiem innej ,, beczki ,,.
Pozostawiam spory z Panem Guzkiem na boku a przechodzę do spraw , które mnie jak i wielu z Państwa zapewne nurtują.
Mianowicie chodzi mi o wynajem naszych apartamentów przez kolejne lata.
Ponieważ oferta wynajmu, którą dostaliśmy od Pana Guzka jest według mnie mało atrakcyjna wychodzę do Państwa ze swoją propozycją.
Na przestrzeni ubiegłych lat w wynajmowaniu pokoi dla wczasowiczów wynika, że apartamenty nasze usytuowane są w pierwszej linii brzegowej co stanowi podstawową atrakcję dla wczasowicza. Nie musimy udostępniać naszym gościom basenów hotelowych , ponieważ większość pensjonatów i hoteliwe Władysławowie ich też nie posiada. Jednak nie mają oni problemów z wynajęciem swoich pokoi w miesiącach sezonowych jak i posezonowych. Ceny apartamentów kształtują się w okolicach 500 - 600 zł za dobę.
Nasze apartamenty są nowocześnie wyposażone, z aneksem kuchennym , z lodówkami, bogatym wyposażeniem w sprzęt kuchenny i turystyczny, TV kablową oraz z parkingiem co stanowi niekiedy podstawowy atut dla potencjalnego wczasowicza.
To , że bosą nogą można dojść na plażę podwyższa nasz walor ofertowy.
Dlatego baseny, które posiada hotel są nieatrakcyjne z uwagi na to, że są zbyt małe aby swobodnie na ich terenie wypoczywać. Bitwa o leżaki, czy miejsce na patio nie jest dla nas najważniejszą kartą przetargową, która miałaby decydować o tym, czy dany gość wybierze nasz apartament na miejsce swojego odpoczynku. Dlatego musimy się skoncentrować na profesjonalnej jakości naszych gości.
Jak to zrobić?
Ponieważ zajmuję się od wielu lat prowadzeniem działalności turystycznej potrafię zorganizować system, który dawałby zadowolenie każdemu z nas. Aby uporządkować panujący dotychczas chaos i dezorientację naszych gości należy utworzyć biuro obsługi naszych apartamentów. Głównym zadaniem biura byłaby sprzedaż naszych apartamentów w jednolitej cenie dla wszystkich.
Należałoby utworzyć stronę internetową wspólną dla chcących wynajmować swoje pomieszczenia z nazwami apartamentów oraz terminami wolnymi. Dla przykładu apartament ,, Jamajka ,, jest wolny od 1.07 - 10.07 a zajęty 10.07 - 20.07. Gość , którychciałby wynająć dany apartament widzi na stronie internetowej, że w terminie który go interesuje ,,Jamajka ,, jest zajęta więc szuka dalej i trafia na ,, Korsykę ,, która akurat w tym terminie jest wolna. Co robi? Dzwoni do Korsyki i rezerwuje ją. Obok nazw można podać telefony do swoich apartamentów aby zainteresowana osoba mogła zadzwonić i zarezerwować dany apartament u Państwa. Byłoby dobrze aby obsługą systemu rezerwacji zajmowała się jednak jedna osoba, która wprowadzałaby zmiany zachodzące w terminach. Ponieważ ja we Władysławowie posiadam już swój biznes mogę wziąć to w swoje ręce. Mogę w swoim biurze wynajmować nasze apartamenty oraz nanosić w internecie aktualne dane. Mogę też zatrudnić osoby, które sprzątałyby nasze pokoje, bo wiem, że dla wielu z Państwa jest to kolejny problem. Klucze byłyby więc u mnie i to ja zajmowałabym się przyjmowaniem Państwa gości.
Rozwiązanie takie pozwala nam:
- uniknąć kosztów budowania recepcji przyhotelowej ( zwłaszcza, że wynajmujący nie stanowią 100% mieszkańców )
- ceny są zrównane co wyklucza podbieranie sobie klientów
- podniesienie cen wynajmu co najmniej do 400 zł za dobę
- sprzątanie apartamentów 2 razy w tygodniu z cotygodniową wymianą pościeli
- zatrudnienie personelu, który stacjonowałby w moim pensjonacie a który obsługiwałby nasze apartamenty.
Takie rozwiązanie daje nam też podgląd na nasze pokoje, bo sprzątająca służba od razu zauważy ewentualne nieprawidłowości związane z użytkowaniem naszych lokali.
Z mojej propozycji wynika fakt, że zaprowadzony porządek daje nam zadowolonego gościa, Państwo posiadacie swoje apartamenty kiedy tylko chcecie do swojej dyspozycji a zarobek, który otrzymacie będzie dużo wyższy niż proponowane 20 tys. zł.
Czekam na Państwa sygnały w tej sprawie, jestem ciekawa czy w ogóle jesteście czymś takim zainteresowani czy po prostu działamy dalej każdy na swoją rękę.
Nadmieniam tylko, że aby zaprowadzić nowe zmiany należy jak najszybciej wyrazić swoje opinie, ponieważ zima może za chwilę się skończyć a my nie będziemy przygotowani do zajęć.
Pozdrawiam wszystkich,
Marzena

moje kontakty;
[link widoczny dla zalogowanych] , 606 69 42 59
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
gość1
Gość






PostWysłany: Wto 20:36, 21 Lis 2006    Temat postu:

Jestem za wspólną stroną ale aktualności najlepiej jakby nanosił każdy sam i umawiał gości też każdy sam. Recepcja z kluczami powinna jednak być, bo nie wierze, że biegała by Pani co pięć min, bo przyjechali czyiś goście.Jednak koncepcja bardzo mi się podoba.
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Czw 14:56, 23 Lis 2006    Temat postu:

Pomysl wlasnej strony generalnie bardzo dobry. Powinnismy sie zjednoczyc i trzymac sie razem. Co do zarzadzania apartamentami to sprawa do rozpatrzenia.
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
WŁAŚCICIELKA
Gość






PostWysłany: Czw 22:33, 23 Lis 2006    Temat postu:

Tak to właśnie następny bzdurny pomysł .
Jeszce jednego uważam że bardzo waznego problemu nie rozwiązaliśmy a już mamy następną sprawę i ilu nas to tyle wizjii.
Szanowna autorko pomysłu owszem coś z tym fantem trzeba zrobić ale czy aby właśnie to jest droga do sukcesu. Ja osobiście już nie wierzę w żadne spółki tych oto ludzi czytaj,właścicieli apartamentów.
Wg mnie to może trzeba zastanowić się nad innym rozwiązaniem bo to jakoś pachnie mi problemami.
Co do atrakcyjności wynajmu przez hotel też mam odpowiednie zdanie może bardziej bisnesowe ale bliżej mi już do takiego lub może coś w tym stylu pomysłu niż do "nowej wspólnoty" tych co wynajmują.
Oświadczam to tylko moje osobiste odczucia.
Pozdrawiam Dana
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum właścicieli apartamentów przy Hryniewieckiego 7 Strona Główna -> Ogólne Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin